Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!
Skip to content

Ekolife – nowy trend wśród młodych?

Po artykułach opisujących korzyści wynikające z zaadaptowania pomysłu toreb reklamowych przez PR i reklamę firm, przyszedł czas na wpis, w którym spojrzymy na całe zjawisko korzystania z fenomenu jakim są torby eko. Wydaje się, że jest to jedynie przejaw szerszego trendu, mody która zatacza coraz szersze i silniejsze kręgi. Można go określić po prostu jako ekolife czy ekostyle, czyli życia według pewnych założeń związanych z szacunkiem do natury.

Coraz bardziej zauważalne jest upowszechnianie świadomości zagrożeń związanych z wpływem ludzi na Ziemię. Wielu młodych ludzi staje się ambasadorami matki natury, edukując rówieśników, coraz bardziej dbając o środowisko w skali mikro np. przez segregację śmieci i dbanie o najbliższe otoczenie. Według przeprowadzonych przez TNS Polska wynika, że tego typu postawy kształtują się przede wszystkim w szkole. Z wypowiedzi i obserwacji wynika, że torby eko to tak naprawdę tylko wierzchołek góry lodowej – młodzi coraz częściej starają się zmieniać swoje nawyki, poszerzać świadomość najbliższych i oszczędzać zasoby. Z drugiej strony moda na ekologię to zapewne w dużej mierze popisywanie się przed znajomymi i lans. Mimo wszystko jest to dość korzystny trend – w końcu niezależnie od słuszności motywów liczy się efekt końcowy.

Czy ta tendencja będzie się wzmacniać? Wydaje się, że ekostyle to jeden z kilku sposobów na zdefiniowanie siebie dla młodzieży szukającej swojej identyfikacji. Zapewne więc będzie konkurować z innymi nurtami myślowymi, jednakże zgarnie dla siebie część ludzi kreujących przyszłość Polski i świata, a to chyba całkiem dobrze.

Be First to Comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *